Inscriptionari vitrine


Prima functie a amenajarii locului comercial – localizarea. Unul din elementele principale ale acestei amenajari – vitrina magazinului (locul vanzarilor).

Trebuie facut totul astfel incat potentialii cumparatori, in primul rand, sa poata gasi sau observa locul vanzarii. Pentru aceasta, in fata locurilor de vanzare si in punctele cheie al fluxului propus de miscare al cumparatorilor se amplaseaza indicatoare si constructii informative.
La resursele amenajarii exterioare se atribuie:
  • amenajarea complexa a fatadelor, vitrinelor;
  • firmele;
  • bannere gigantice frontale;
  • grafica de trotuar;
  • constructii externe;
  • panouri si alte constructii stationare separate.
In al doilea rand, daca cumparatorul a observat locul de vinzare, trebuie sa-i dati un imbold pentru a intra, nu sa treaca pe alaturi. Amenajarea vitrinelor permite cumparatorului sa deosebeasca momentan, ce fel de punct comercial este in fata lui, ce fel de produse se pot vinde aici, care pot fi preturile. Se poate afirma cu certitudine, ca o amenajare neingrijita,necorespunzatoare si fara sclipiri, va „speria” multipotentiali cumparatori.In fine, materialele de amenajare exterioara (vitrinele) servesc pentru informarea despre existenta in punctul de vanzare in cauza a unui tip de marfa.La amenajarea vitrinelor, trebuie luat in considerare la ce distanta de locul de vinzare se vor misca fluxurile de baza ale potentialilor cumparatori. Daca distanta este de cel putin cativa metri, atunci merita sa folositi toata suprafata vitrinei.



Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress