Inscriptionari auto


Inscriptionarile auto se pot defini prin aplicarea imaginii publicitare pe mijlocul de transport dorit. Cercetarile publicitare confirma ca imaginile foto atrag mai mult atentia omului, decat imaginea schematica sau conturul obiectului.

Stereotipul creat, referitor la costurile ridicate ale unei inscriptionari auto, nu este deloc real, iar acest fapt poate fi confirmat de clientii care s-au bazat pe ajutorul nostru.

Realizarea de pe transport se poate considera, fara prea multe adaugiri, una dintre solutiile cele mai bune pentru companiile mijlocii si mari, ce se ocupa cu vanzarea in masa a serviciilor si produselor. Acest tip de publicitate este indeosebi de efectiv la expunerea unui produs nou pe piata.  

Inscriptionarile auto – este solutia  foarte buna pentru a prezenta un produs nou (serviciu nou) pe piata, miilor de participanti la trafic. O astfel de metoda de amplasare a publicitatii este comoda pentru anuntarea de REDUCERI, propunerea noilor servicii, promovarea unui eveniment concret. Si dupa destinatie, si dupa pret, acest tip de publicitate se poate compara cu cea pe panouri. Dar cum eficacitatea publicitatii se determina din costul unui contact informational cu consumatorul, cucerirea auditoriului si frecventa contactelor publicitare, putem afirma ca panoul publicitar mobil este mai efectiv decat cel stationar.

Branding-ul, dupa destinatia sa, este chemat sa intareasca in constiinta consumatorilor informatia despre firma dumneavoastra, despre marca comerciala. Contactele dese cu informatia – duc la informare. Iar informarea – garantia increderii pentru produsul propus, serviciu.



Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress